13. února 2009

Auto k bytu: marketingové zoufalství

Způsob, jakým získáváte publicitu při marketingové kampani, vysílá důležitý signál nejenom samotnému zákazníkovi, ale veřejnosti obecně. Vzpomeňme, jaký signál kdysi vyslala značka Cadillac svým zákazníkům, když se spojila s prodejcem sekaček na trávu.

Už tři developerské firmy postavily své současné kampaně na tom, že k bytu dostane kupující auto. První se zřejmě inspiroval ve Francii, ostatní už se jenom přidali. Jestli se přidá čtvrtý a pátý, už asi byt bez auta neprodáte. Bude to standard.

A jaký signál že to developeři vysílají? „Jsme naprosto zoufalí. Uděláme cokoli, abychom prodali. Kromě toho, že bychom snížili cenu.“

Na přečtení takového signálu nepotřebuji být realitní analytik – kdyby mi to náhodou nedošlo, stačí si přečíst noviny.

Jsem zvědav, která automobilka začne jako první nabízet k autu byt. Vzhledem ke stavu obou odvětví půjde zřejmě o oboustranně výhodnou crosspromotion.

2 komentáře:

FP Magik řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
FP Magik řekl(a)...

Zdravím.
Opravdu si někdo myslí, že když se nyní někdo rozhodne pro nákup vlastního bytu, tak auto, jako necenová konkurence, bude tím pravým lákadlem.
A když by se někdo takový našel, tak bych mu doporučoval aktuální srovnání cen nabízených vozů.
Nedivil bych se, že ho nakonec to fáro vyjde dráž, než kdyby nákup vozu řešil odděleně.

Zdravím

PV